Asiguratii romani, atenti la pret, insa ar trebui sa primeze serviciile in caz de dauna, declara dir
Categorie : Articole Asigurari | Data : 31-03-2016
Director General ASITO KAPITAL, Marcel Pirciog, a declarat in cadrul emisiunii “Ora de risc”, difuzata de RFI, ca asiguratii romani incep sa inteleaga ca nu pretul este cel mai important, cu toate ca inca sunt orientati catre acest aspect atunci cand vorbim despre un produs de asigurare. Cu timpul, pretul nu va mai fi pus pe primul loc, este de parere Pirciog, asta daca asiguratul va vedea ca isi va primi despagubirea in termenul cel mai scurt, iar serviciile sunt pe masura.
Iata ce a declarat, mai concret, directorul General ASITO KAPITAL cu privire la acest aspect: “ASITO KAPITAL nu a vandut niciodata 'pret', ci a incercat de-a lungul timpului sa gaseasca nevoile clientilor si sa le raspunda acestora. Stim cu totii ca nu conteaza pretul, ci ceea ce se intampla dupa achitarea primei de asigurare si sunt convins ca si asiguratii nostri vor intelege in curand acest lucru. Conteaza, de fapt, momentul in care asiguratul are o dauna. Daca isi va primi despagubirea asa cum ar trebui, in termenul cel mai scurt, o sa vedeti ca, in timp, acesta nu se va mai uita la pret”.
Pentru clientii romani, pretul ramane insa un argument important. Pirciog a explicat insa ca, desi asiguratii romani sunt sensibili la pret, ar trebui sa li se aduca la cunostinta de catre asiguratori si brokeri ca ar fi bine sa se ia in calcul si alte aspecte, pentru ca “nu pretul ar trebui sa fie criteriul de baza in alegerea unei asigurari sau a unui asigurator”.
De asemenea, director General ASITO KAPITAL a adus la cunostinta faptul ca brokerii au un impact foarte important in relatia cu asiguratii, asta pentru ca se intalneste cu ei si educa piata. Va reamintim faptul ca, in momentul de fata, peste jumatate din asigurarile vandute in Romania sunt vandute prin broker.