Daniel Tudor, VP Asigurari ASF: In asigurarile de locuinte, ieftin poate insemna foarte scump
ICAR - Forumul International al Riscurilor Catastrofale, incepe saptamana. Evenimentul se va desfasura pe data de 15 octombrie la Palatul Parlamentului din Bucuresti. In deschidere Daniel Tudor, Vicepresedinte Asigurari in cadrul ASF (Autoritatea de Supraveghere Financiara) va vorbi despre necesitatea asigurarilor de locuinte.
"Dorim ca publicul sa fie foarte bine informat in privinta asigurarilor, a costurilor lor, a avantajelor oferite. Am invatat de la aceasta industrie ca in asigurari, ieftin poate insemna foarte scump. De aceea, publicul trebuie sa constientizeze protectia pe care o primeste prin asigurare si costul pentru care primeste aceasta protectie",a declarat Daniel TUDOR.
Din pacate, pana acum, publicul din Romanianu acorda suficienta atentie riscurilor la care le este supusa locuinta, pana cand nu apar pagube care necesita investitii. Ina Crudu, Director General Carpatica Asig a declarat vis a vis de aceasta problema ca: "Asigurarea locuintei este unul din acele lucruri carora nu le acorzi importanta pana cand nu ai nevoie de ea, pana nu se intampla un eveniment care iti cere mari eforturi financiare pentru a inlatura consecintele negative. Rolul campaniilor de informare este tocmai de a sublinia riscul foarte mare pe care ti-l asumi neavand casa asigurata, in opozitie cu suma modica pe care o platesti anual pentru protejarea locuintei impotriva evenimentelor neprevazute".
Din acest motiv, luna octombrie este si Luna Asigurarilor de Locuinte, timp in care populatia va primi in mod gratuit informatii complete despre necesitatea si beneficiile asigurarilor de locuinta, dar si despre ce are de facut pentru a intra in posesia despagubirilor, atunci cand este cazul.
"O informare complexa este, de asemenea, necesara la incheierea politei de asigurare, pentru o opinie corecta asupra riscurilor acoperite, asupra a ceea ce trebuie sa faci in caz de dauna pentru ca procesul de despagubire sa decurga rapid. Cresterea gradului de informare al populatiei cu privire la asigurari este esentiala pentru dezvoltarea sectorului",a mai declarat Ina Crudu.
In cadrul campaniei, 500 de mii de brosuri vor fi distribuite in intersectii si in marile centre comerciale, atat in Bucuresti cat si in tara.