Reclamatiile impotriva companiilor de asigurari se pot face si prin telefon
Categorie : Actualitate | Data : 19-06-2012
Cei care sunt nemultumiti de serviciile primite din partea companiilor de asigurari, au acum posibilitatea de a-i reclama prin telefon. Comisia de Supraveghere a Asigurarilor a pun in functiune o linie telverde pentru a veni in ajutorul asiguratiilor care se considera nedreptatiti.
Linia telverde intrata in functiune, se numeste Dialog CSA si poate fi apelata gratuit la numarul de telefon 08008-25627, de luni pana joi de la ora 9:00 la 16:30 si vinerea intre 9:00 – 14:00.
Cei care suna la aceasta linie primesc si consultanta in formularea unei petitii care sa ii ajute sa solutioneze pe cale amiabila problemele dintre ei si companiile de asigurari.
Comisia de Supraveghere a Asigurarilor doreste sa ajute asiguratii in acest fel sa gaseasca modalitatea prin care pot reclama societatile de asigurare si sa afle cum anume trebuie facuta o petitie pentru a fi valida. Toate aceste informatii ii vor ajuta pe reclamanti sa solutioneze mai rapid probleme existente.
Dupa petitia este redactata si trimisa catre CSA, asiguratul va primi un raspuns in scris in ceea ce priveste modalitatea de solutionare a problemei anuntate. Raspunsul va fi primit in termenul prevazut de lege, adica in maxim 30 de zile. Reclamantii pot afla informatii despre stadiul in care se afla dosarul de dauna si de la societatile de asigurare.
SPECIAL OFFICE Broker de Asigurare-Reasigurare, companie de consultanta si brokeraj in domeniul asigurarilor si reasigurarilor, va ofera prin plata-rca.ro cele mai avantajoase preturi pentru RCA si, la solicitarea dumneavoastra, recomandarile de care aveti nevoie pentru a face cea mai buna alegere.